Używany - dostępny od ręki
JB_Piper-M500_SP-NLC35.jpg
Ikona parametru
1+5 pass.
Ikona parametru
1286,9 h

nalot

Ikona parametru
2015 prod.

rok produkcji 

Ikona parametru
Polska loc.

lokalizacja

Ikona parametru
4697597 ser. nr

numer seryjny

poland-flag-clipart-lg.png [1.72 KB]SP-NLC
Oferta na wyłączność od autoryzowanego centrum sprzedaży i serwisu producenta Piper Aircraft

Piper M500 (PA-46-500TP)

Informacje ogólne

Samolot od nowości zarządzany przez profesjonalną organizację CAMO, obsługiwany tylko w autoryzowanym serwisie producenta. Pilotowany przez zawodowego pilota. Mały nalot, zawsze hangarowany, bezwypadkowy.

Samolot zdatny do lotu, po wykonanych wszystkich obsługach i naprawach zgodnie z programem obsługi technicznej. Świeżo po inspekcji rocznej, dodatkowo z wykonanymi zadaniami po 5,6 i 8 latach eksploatacji.

Wyposażenie samolotu umożliwia wykonywanie lotów VFR i IFR w dzień i w nocy.

JB_Piper-M500_SP-NLC112.jpg

Piper M500 (PA-46-500TP)

Eleganckie wnętrze

Klubowy układ foteli pasażerów wraz z dostępną z pokładu przestrzenią bagażową. Elegancka jasno-beżowa skóra z dodatkami z mahoniowego drewna.

Sześciomiejscowy Piper M500 łączy w sobie znakomitą wydajność z najnowocześniejszą technologią i funkcjami bezpieczeństwa oraz stylowym, eleganckim wnętrzem.

Malowanie zewnętrze: kolor bazowy biały, spód niebieski z czerwonym paskiem ozdobnym.

JB_Piper-M500_SP-NLC111.jpg

Sekcja ekspercka

Dane szczegółowe

Wymiary

  • długość: 9.1 m (29.6 ft)
  • rozpiętość skrzydeł: 13.11 m (43 ft)
  • wysokość: 3.5 m (11.3 ft)

Ciężary

  • maksymalny ciężar startowy: 5092 lb (2310 kg)
  • ciężar użyteczny: 1698 lb (770 kg)
  • ciężar pustego samolotu (wyposażenie standardowe): 3436 lb (1559 kg)
  • objętość i ciężar paliwa: 644 l (170 gal) 515 kg (1135 lb)

Osiągi

  • maksymalna prędkość przelotowa: 260 kts (482 km/h)
  • zasięg maksymalny: 1000 nm (1852 km)
  • maksymalny pułap lotu: 30 000ft (9144 m)
  • rozbieg (MTOW, poziom morza, atmosfera standardowa): 1100 ft (590 m)
  • start na przeszkodę 15m: 2438 ft (743 m)
  • dobieg: 950 ft (305 m)
  • lądowanie znad przeszkody 15 m: 2110ft (643 m)
  • zużycie paliwa: 106 kg/h
  • rodzaj kabiny: Ciśnieniowana
  • średnica śmigła: 2,095 m (82.5 in)

Zespół napędowy

  • silnik: Pratt&Whitney PT6A-42A
  • moc silnika: 500 SHP
  • śmigło: Hartzell HC-E4N-3Q
  • liczba łopat: 4
  • paliwo: JET A1

Awionika

  • typ awioniki: Garmin 1000Nxi
  • szczegóły: GIA 63W (Waas Capable), transponder GTX 33 D-ES , GDL 69A XM (SiriusXM satellite weather), system ostrzegania o ruchu w powietrzu GTS 825 (Traffic Advisory System), radar pogodowy GWX 68, XM Transceiver, wykrywacz burz WX-500 , Honeywell KTA 810 Processor,Honeywell KR-87 Receiver, Honeywell KN-63 DME, Artex ME 406 ELT, Aspen EFD 1000, BF Goodrich PS-834A (Emergency Power Supply)

Parametry operacyjne

  • rodzaj operacji: VFR Day, VFR Night, IFR, FIKI
  • załoga: 1
  • ilość miejsc dla pasażerów: 5

Wyposażenie

  • dodatkowe: modyfikacja podwozia i hamulców system (Beringer Aero - STC)
JB_Piper-M500_SP-NLC86.jpg

Z Piper Aircraft współpracuję najdłużej i jestem od dwóch dekad fanem tych niezawodnych samolotów.

Wojciech Jeziorski Dyrektor Sprzedaży