Kompletacja przewodów olejowych i paliwowych. Widoczny arens sterowania gazem

Projekt "Kruk" przyśpiesza - cz. 5
Mamy dla Was kolejną porcję zdjęć z warsztatu — prosto od Pana Henryka Wickiego! Rekonstrukcja naszego PZL-106 „Kruk” to nie tylko praca techniczna, ale też pasja, precyzja i ogromne zaangażowanie. Dzięki systematycznym postępom możemy dziś podzielić się kolejnymi etapami odbudowy.
Zacznijmy powoli wchodzić w historię tego wyjątkowego samolotu.
Rozwój lotnictwa rolniczego w Polsce i krajach RWPG oraz rozwój eksportu polskich usług agrolotniczych do krajów afrykańskich spowodowały wzrost zapotrzebowania na samolot rolniczy o średnim udźwigu. Wobec zakończenia produkcji samolotu rolniczego PZL-101 ”Gawron” o mniejszym udźwigu, zaprojektowano w WSK-PZL Okęcie pod kierunkiem mgra inż. Andrzeja Frydrychewicza nowy samolot PZL-106 "Kruk 71" o lepszych właściwościach użytkowych. Był to pierwszy polski samolot rolniczy II generacji o bezpiecznym układzie konstrukcyjnym: silnik- zbiornik chemikaliów- kabina pilota.

Zabudowane na gotowo iskrowniki i wstępny montaż zbiornika oleju

Zespół filtra paliwowego i olejowego zabudowane na gotowo

Nowa blacha górnego poszycia

Nowe blachy krawędzi natarcia skrzydeł (wykonane dla obydwu skrzydeł)
